مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:302023-01-16اجتماعي

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان از ابتدای بهمن ماه


مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به مدارس امسال با رویکرد جدید از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

- علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به مدارس خبر داد و گفت: این طرح امسال با رویکرد جدید از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با انجام دقیق برنامه پایش سلامت دانش آموزان بدو ورود می بایست ضمن ایجاد زمینه مناسب برای تحصیل این دسته از دانش آموزان، والدین را نیز از وضعیت و آینده فرزندان با نیازهای ویژه خود آگاه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: سنجش دانش آموزان موضوع بلند مدتی است که با آینده و فراگیری معلومات آنان در زمان تحصیل ارتباط مستقیم دارد.

درویشی گفت: همه رسانه های جمعی برای آگاهی والدین از اهمیت سنجش فرزندان خود می توانند در این باره یاری گر آموزش و پرورش باشند .

وی ادامه داد: در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این طرح نیازمند ورود جدی همه دستگاه های مرتبط با سنجش سلامت دانش آموزان هستیم.

درویشی گفت: والدین گرامی می توانند با مراجعه به سایت My.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان از ابتدای بهمن ماه

آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان از ابتدای بهمن ماه