مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:002023-01-16سياسي

نخستین جشنواره « منابع طبیعی و رسانه » مازندران برگزار می شود


سرپرست روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری از برگزاری نخستین جشنواره « رسانه و منابع طبیعی» خبر داد.

- نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران برگزار می شود ایسنا/مازندران سرپرست روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، سیده فاطمه میرمحمدی، گفت: جشنواره منابع طبیعی و رسانه که به مناسبت هفته منابع طبیعی در دست انجام است با هدف بهره گیری از توانمندی های رسانه های مازندران در اشاعه، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت، احیا، توسعه، اصلاح و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و اهمیت آبخیزداری برگزار می شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: یقینا رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و قادرند ضمن جهت دهی افکار عمومی بسیاری از ناهنجاری ها و برخوردهای ناصوابی که در مقابله با منابع طبیعی وجود دارد به طور شایسته ای راهبری و افکارعمومی را در برخورد منطقی با طبیعت از واگرایی به سمت همگرایی رهنمون سازند.

دبیر نخستین جشنواره رسانه و منابع طبیعی مازندران-ساری، با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره، عنوان کرد: آبخیزداری و آبخوانداری، مراتع و گیاهان دارویی، جنگل های هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره « منابع طبیعی و رسانه » مازندران برگزار می شود

نخستین جشنواره « منابع طبیعی و رسانه » مازندران برگزار می شود