مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 21:352023-01-16حوادث

افزایش سواد رسانه ای خانواده ها یکی از اهداف پویش «کودکان سایبری»


پویش کودکان سایبری به دنبال آن است که با افزایش سواد رسانه ای والدین بتوانند اشرافیت بیشتری بر استفاده فرزندان از فضای مجازی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رسول جلیلیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مقر فتای استان البرز برگزار شد، بیان کرد: پویش سراسری کودکان سایبری سه سال پیش توسط پلیس فتای فراجا با دو محور حفظ حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی و فرزندپروری در عصر دیجیتال راه اندازی شد.

وی هدف اصلی اجرای این پویش را کاهش شکاف ایجاد شده میان والدین و فرزندان در زمینه فضای مجازی و سواد رسانه ای دانست و گفت: این پویش به دنبال آن است که با افزایش سواد رسانه ای والدین، آنها را به نقطه ای برساند که بتوانند اشرافیت بیشتری بر استفاده فرزندان از فضای مجازی داشته باشند و دریابند که چگونه باید در این فضا در کنار کودکان و نوجوانان قرار گیرند که آسیبی متوجه آنها نشود.

رییس پلیس فتای استان البرز افزود: هدف بعدی، احصای خطرات و آسیب های استفاده از فضای مجازی برای کاربران به ویژه کودکان و نوجوانان و ارائه آموزش های لازم به آنها و خانواده هاست.

دیگر هدف اجرای پویش کودکان سایبری، ایجاد هم افزایی میان همه دستگاه ها، نهادها، سازمان ها و ارگان های متولی و مرتبط با فضای مجازی و پای کار آوردن آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد رسانه ای خانواده ها یکی از اهداف پویش «کودکان سایبری»

افزایش سواد رسانه ای خانواده ها یکی از اهداف پویش «کودکان سایبری»