مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:302023-01-16سياسي

جوانی جمعیت یک مطالبه ملی است/ ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی


کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه جوانی جمعیت یک مطالبه ملی است، گفت: باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاجر تحریری نیک صفت بعد از ظهر دوشنبه در همایش نکوداشت مادران قاسم پرور در رشت، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم با دو مؤلفه صدق و اخلاص شناخته شده و تعریف می شود که باید مورد توجه جامعه امروز قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی خداباوری و خدامحوری سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: در مکتب حاج قاسم کار برای رضای خدا، هدف و محور اصلی بود.

این کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه پرچم فرزندآوری و جوانی جمعیت باید بلند شود، گفت: در ماهیت و فلسفه مکتب حاج قاسم، بی تفاوتی در هیچ زمینه ای قابل پذیرش نیست.

نیک صفت ادامه داد: در فرهنگ مکتب حاج قاسم فرد وقتی می بیند پرچمی روی زمین مانده آن را بلند می کند، فرق نمی کند چه پرچمی باشد، پرچم محرومیت زدایی باشد یا جوانی جمعیت.

وی با تاکید بر دغدغه مندی همه اقشار در فرزندآوری و ارتقای جوانی جمعیت، افزود: امروزه جوانی جمعیت و فرزندآوری به یک دغدغه و مطالبه ملی تبدیل شده و همه باید در این بخش تلاش کنند.

نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاصله گیری اندیشه ها و تفکرات از فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: اندیشه ها و سبک زندگی خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی جمعیت یک مطالبه ملی است/ ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی

جوانی جمعیت یک مطالبه ملی است/ ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی