مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:202023-01-16اجتماعي

مدارس و دانشگاه های اصفهان سه شنبه باز است/ علت تشدید آلودگی هوا


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و ادارات اصفهان فردا سه شنبه 27 دی تعطیل نیست و پدیده مِه سنگین تا اواسط فردا ادامه دارد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص فعالیت مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها در روز سه شنبه 27 دی اظهار داشت: با توجه به روال قانونی تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا، باید اداره هواشناسی استان وضعیت آلودگی هوا را اعلام کند که امروز هیچ اخطاریه ای درمورد آلودگی هوا صادر نکرده و مرکز بهداشت اصفهان نیز درخواستی برای تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا نداده است و براین اساس کمیته اضطرار آلودگی تشکیل نشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس فردا مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاه ها و ادارات و دستگاه های اجرایی استان اصفهان طبق روال عادی باز هستند.

شیشه فروش درباره شدت گرفتن آلودگی هوای شهر اصفهان در ساعات عصر امروز، گفت: از هواشناسی این شرایط را پیگیری کردیم و این سازمان اعلام کرده که این پدیده مه آلودی و تشدید مه بدلیل ریزش هوای سرد و سنگین است که تا اواسط فردا ادامه دارد و به کاهش میدان دید منجر می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: از اواسط فردا سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه بارش برف و باران مناطق مختلف استان را فرا می گیرد که بیشترین بارش را مناطق دهاقان، سمیرم، شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و دانشگاه های اصفهان سه شنبه باز است/ علت تشدید آلودگی هوا

مدارس و دانشگاه های اصفهان سه شنبه باز است/ علت تشدید آلودگی هوا