مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:402023-01-16حوادث

ایجاد گرمخانه در شهرهای خراسان رضوی توسط جمعیت هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ایجاد گرمخانه در مناطقی از مشهد و شهرهای دیگر خراسان رضوی برای مواجهه با بحران سرما و قطع گاز خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن ذاکریان اظهار کرد: اقدامات و خدمات جاده ای به مردم کمک به حادثه دیدگان گرفتارشده در برف و یخبندان، تصادفات زنجیره ای و درراه ماندگان بیشترین بخش امدادرسانی هلال احمر طی این چند روز بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت به 4 هزار و 505 خانوار با 155 تیم عملیاتی امدادرسانی شد که نتیجه آن 626 مورد اسکان اضطراری بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد:با توجه به شدت سرما و برودت هوا در این مدت 129 بسته ماده غذایی 24ساعته و 72 ساعته در روستاهای صعب العبور و بین افراد گرفتار در برف توزیع شد.

ذاکریان تصریح کرد: به دنبال گستردگی قطع گاز در مناطق تربت جام و برخی از مناطق مشهد با همکاری سایر دستگاه های استان اقدام به ایجاد مراکز گرم خانه در سطح شهرها و روستاها کردیم تا اگر خانواده هایی به دلایل مختلف سوخت جایگزین در منازل ندارند و یا در هوای سرد امکان ماندن در منازل ندارند به این محل ها مراجعه کنند.

وی یادآور شد: توصیه اکید ما اولاً صرفه جویی و ثانیاً تدبیری برای سوخت جایگزین داشته باشند و کرسی برقی یا چراغ هایی با افت فشار کم تدبیری برای جایگزینی سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گرمخانه در شهرهای خراسان رضوی توسط جمعیت هلال احمر

ایجاد گرمخانه در شهرهای خراسان رضوی توسط جمعیت هلال احمر