مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 18:102023-01-16سياسي

دوره تربیت مربی دختران «برهان» در قزوین برگزار می شود


دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: دوره تربیت مربی دختران «برهان» برای ایجاد یک منظومه فکری مطابق با معارف ناب اسلامی به عنوان پایه فکری مربی در استان قزوین برگزار می شود.

- قزوین- دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: دوره تربیت مربی دختران برهان برای ایجاد یک منظومه فکری مطابق با معارف ناب اسلامی بعنوان پایه فکری مربی در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میلاد جباری اظهار کرد: الگوی تربیتی برترین آرزو که در دیدار رهبری با عوامل اجرایی و محتوایی در سال 1398 مورد توجه و تفقد معظم له قرار گرفته است و لذا الگوی برترین آرزو برای تربیت نیروی انسانی باید به یک نهضت فراگیر تبدیل شود، این دغدغه امروز ما است، اگر ما می خواهیم به آن تمدن نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب به ان اشاره شده است، دست پیدا کنیم و به آن آمادگی برای ظهور حضرت بقیه الله (عج) برسیم، پیش نیازش این است که عقبه نیروی انسانی آن ساحت، تربیت شده و آمادگی پیدا کند.

وی افزود: با توجه به نقش مؤثر مربیان در حوزه تربیتی نوجوان و جوان و با هدف تبیین نیازمندی های فکری و عملیاتی آنان، مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی دوره تربیت مربی نوجوان و جوان دختران برهان برای دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و تربیتی استان قزوین برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیت مربی دختران «برهان» در قزوین برگزار می شود

دوره تربیت مربی دختران «برهان» در قزوین برگزار می شود