مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:452023-01-16اجتماعي

اعلام جرم محیط زیست البرز علیه 100 واحد تولیدی/تنها یک روز هوای پاک سهم کرج شد


مدیرکل محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا به امروز تنها یک روز هوای پاک نصیب البرز شده است، گفت: طبق نظارت و پایش مجموعه محیط زیست استان در 2 ماه گذشته علیه 100 واحد صنعتی اعلام جرم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجید درگی، مدیرکل محیط زیست استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز هوای پاک در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تشریح اهداف نامگذاری این روز در راستای توجه ویژه به آلودگی هوا و حرکت در مسیر کنترل این امر مهم، گفت: در این خصوص 14 دستگاه اعم از مجلس، نفت، مدیریت شهری، خودروسازان، استانداری ها، استاندارد، هواشناسی و نیروی انتظامی وظیفه دارند اقدام موثر و مفید داشته باشند.

وی ضمن برشمردن دیگر دستگاه های خصوصی و دولتی مرتبط در راستای هوای پاک است، افزود: شعار اعلامی هفته پاک تحقق هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی است، همچنین شعار عملکردی سال 1401 سازمان محیط زیست مردم پایه هوشمندانه و فناورانه بوده است.

این مقام مسؤول در ادامه به برنامه های هفته پاک اداره کل محیط زیست البرز اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به دستورالعمل مدیریت مصرف انرژی و دورکاری ادارات و سازمان ها برنامه های این هفته در استان با تاخیر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم محیط زیست البرز علیه 100 واحد تولیدی/تنها یک روز هوای پاک سهم کرج شد

اعلام جرم محیط زیست البرز علیه 100 واحد تولیدی/تنها یک روز هوای پاک سهم کرج شد