مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:352023-01-16اقتصادي

گلخانه های آذربایجان شرقی از سوخت دوم استفاده می کنند


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: برخی از گلخانه های استان که قابلیت استفاده از سوخت دوم را دارند برای کاهش مصرف گاز و جلوگیری از قطع احتمالی آن، - گازوییل را جایگزین کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر کمالی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با قدردانی از همکاری مشترکان در بخش های مختلف صنعت، خانگی و کشاورزی در مدیریت مصرف گاز طبیعی در استان، اظهار کرد: با توجه به اولویت بودن تأمین گاز بخش خانگی، گاز صنایع گروه های آ و ب مثل کوره های آجرپزی قطع شده و در صورت افزایش مصرف، دیگر گروه های صنایع نیز مثل فولاد حائز شرایط قطع جریان گاز می شوند.

وی تأثیر تعطیلات را در کاهش مصرف و مدیریت آن شیوه مناسبی دانست و گفت: البته هنوز اثرات آن محسوس نشده است و مصرف گاز آذربایجان شرقی در 24 ساعت گذشته هنوز بیش از 42 میلیون مترمکعب می باشد، چون افزایش برودت هوا مصرف را افزایش می دهد.

کمالی همچنین با اشاره به راه های کاهش مصرف و صرفه جویی گاز، گفت: دمای آبگرمکن و پکیج برای مصرف بهینه باید در محدوده 50 تا 60 درجه سانتی گراد تنظیم شود و به ازای هر درجه کاهش دمای داخلی ساختمان مصرف گرمایشی ساختمان 6 درصد و مصرف کل ساختمان پنج درصد در فصل سرما کم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه های آذربایجان شرقی از سوخت دوم استفاده می کنند

گلخانه های آذربایجان شرقی از سوخت دوم استفاده می کنند