مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:152023-01-16سياسي

هشدار دادستان جاسک به زمین خواران


دادستان شهرستان جاسک با اشاره به رفع تصرفات زمین خواری در این شهرستان گفت: متاسفانه در سنوات گذشته شاهد زمین خواری زیادی از سوی برخی افراد سرشناس و پرنفوذ بوده ایم که با آن برخورد می شود.

- حجت الاسلام علی امامی دادستان شهرستان جاسک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره با اینکه دستگاه قضایی با هرگونه زمین خواری و فساد در جاسک با قاطعیت بر خورد خواهد کرد، اظهار داشت: هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی جرم است و با متخلفان برخورد می شود.

وی افزود: ورود دستگاه قضایی به موضوع زمین خواری سبب شد با همکاری اداره منابع طبیعی 99 هکتار از اراضی تصرف شده رفع تصرف شود.

دادستان جاسک با بیان اینکه برخی از مفاسد اجتماعی و اداری در این این شهرستان که سبب نگرانی هایی در بین مردم شده بود، عنوان کرد: با بررسی های انجام شده در برخی از موضوعات اجتماعی  واداری در شهرستان جاسک فساد اداری در یک از ادارات محرز و چند تن از متخلفان نیز بازداشت شده اند.

امامی گفت: این اقدام قضایی سبب امیدواری مردم و حمایت و تایید مسئولان وائمه جمعه را نیز به همراه داشته است که بر اساس  ماده یک فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری به سران قوا، تسامح در مبارزه با فساد به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان جاسک به زمین خواران

هشدار دادستان جاسک به زمین خواران