مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:552023-01-16اقتصادي

بانک ها و مدارس غیرانتفاعی مدیریت مصرف گاز ندارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از عدم همکاری برخی ادارات و مراکز آموزشی در مدیریت بهینه مصرف انرژی، گفت: از ابزارهای تشویقی و تنبیهی برای نحوه مدیریت مصرف انرژی در ادارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبارعلی ذاکری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه مدیریت مصرف انرژی در مدارس و مراکز آموزشی،  اظهار کرد: کاهش ساعات کاری ادارات و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی با هدف کاهش مصرف صورت می گیرد و اگر قرار باشد در هنگام تعطیلی هم سیستم های گرمایشی ادارات و مدارس کار کند به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

وی افزود: براساس بازرسی هایی که انجام شده متاسفانه برخی بانک ها و مدارس غیرانتفاعی، همکاری لازم را درخصوص مدیریت مصرف گاز ندارند که انتظار می رود آموزش و پرورش استان نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشد.

ذاکری از مدیران آموزش و پرورش استان خواست که مدیران مدارس را توجیه کنند تا برای صرفه جویی در مصرف انرژی، امتحانات داخلی و نهایی در یک زمان برگزار شود.

وی با تاکید بر بازرسی های مستمر از نحوه مدیریت مصرف انرژی در مدارس و مراکز آموزشی، گفت: باید در مراکز آموزشی نسبت به استانداردسازی وسایل گرمایشی در کوتاه مدت و استفاده از روش های جدید مانند نصب پنل های خورشیدی در بلندمدت اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها و مدارس غیرانتفاعی مدیریت مصرف گاز ندارند

بانک ها و مدارس غیرانتفاعی مدیریت مصرف گاز ندارند