مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:502023-01-16سياسي

عزت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، همزمان با 26 دی سالروز خروج محمد رضا پهلوی از ایران؛ حکومت پهلوی را حکومتی وابسته به بیگانگان دانست و عزت و غرور ملی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مخالفت امام خمینی (ره ) با طرح ننگین کاپیتولاسیون از مهمترین عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی بود، گفت: به تعبیر امام خمینی ( ره ) تمام مستشاران نظامی آمریکا با خانواده هایشان با هر کس که با آنها وابستگی داشت از هر جنایتی که در ایران انجام دهند، مصون هستند! دولت با کمال وقاحت از این امر ننگین طرفداری کرد! ملت ایران را از سگ های امریکا پست تر کردند.

وی افزود: اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را زیر بگیرد بازخواست می کنند و اگر چنانچه یک آشپز آمریکایی شاه ایران را زیر بگیرد، مرجع ایران را زیر بگیرد، هیچ کس حق تعرض ندارد! ( 4 آبان 1343).

وی با تاکید به سخنان امام خمینی (ره ) مبنی بر اینکه عظمت ایران با طرح کاپیتولاسیون در زمان پهلوی در هم شکسته شد تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه تنها این ننگ تاریخی را پاک کرد بلکه غرور و عزتی به ملت ایران اعطا کرد که در طول تاریخ سابقه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

عزت ملی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است