مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:502023-01-16سياسي

3100 واحد اقتصادی در کشور به تولید بازگشته اند


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور گفت: طی یک سال گذشته با حضور و همکاری مردم 3100 واحد اقتصادی به تولید بازگشته اند.

- سید امیر حسین مدنی، امروز دوشنبه 26 دی در همایش توسعه و سرمایه گذاری شهرستان سربیشه با اشاره به فرامین امام(ره) برای ایجاد نهضت جهاد سازندگی، نهضت خانه سازی برای محرومان و نهضت سوادآموزی با راه اندازی حساب 100 امام(ره)، اظهار کرد: در سفر دوم ریاست جمهوری، نماینده وی توانست در این شهرستان حضور پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: به همین دلیل به دستور رییس جمهور به سربیشه آمده ام تا سلام رییس حمهور را به مردم این شهرستان تقدیم کنم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور بیان کرد: اگر می خواهیم همه مشکلات کشور در حوزه های مختلف حل شود باید همان کاری را انجام دهیم که امام(ره) در سال های بعد از پیروزی انقلاب انجام داد که آن به میدان آمدن مردم است تا مشکلات موجود توسط خود مردم رفع شود.

نماینده معاون اول رییس جمهور در نهضت احیای واحدهای اقتصادی تصریح کرد: تنها راه نجات کشور از مشکلات، به میدان آمدن مردم است و بیش از 60 هزار واحد تولیدی در کشور تعطیل یا نیمه تعطیل است که حداقل 20 درصد از این واحدها یعنی 12 هزار واحد باید فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3100 واحد اقتصادی در کشور به تولید بازگشته اند

3100 واحد اقتصادی در کشور به تولید بازگشته اند