مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:452023-01-16سياسي

برنامه ریزی دانشگاه پیام نور برای افزایش جذب دانشجوی خارجی در قشم


رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور می تواند زمینه را برای تحقق عملی حضور دانشجویان خارجی در قشم و تبدیل این شهر به یک شهر بین المللی دانشگاهی فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه پیام نور، با حضور مجتبی سلطانی احمدی رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور، مصطفی علی نقی زاده به عنوان رییس دانشگاه پیام نور مرکز بین اللملی قشم ابقا و معرفی شد.

رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور با بیان اینکه توسعه فعالیت های دانشگاه پیام نور در حوزه بین الملل جزو اولویت های رییس دانشگاه است گفت؛ دانشگاه پیام نور می تواند زمینه را برای تحقق عملی حضور دانشجویان خارجی در قشم و تبدیل این شهر به یک شهر بین المللی دانشگاهی با محوریت آموزش رشته های مرتبط با جغرافیای طبیعی منطقه به ویژه حوزه شیلات، دریا، نفت و گاز فراهم کند.

رییس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور اظهار داشت؛ توسعه رشته های مرکز قشم در مقاطع مختلف در حوزه های شیلات، دریا و نفت نیز مستلزم همراهی و اعلام نیاز مشترک دانشگاه، و مسئولین محلی در وزارت علوم است.

در این مراسم مصطفی علی نقی زاده به عنوان رییس دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم معرفی و ابقا و از زحمات و عملکردش تاکنون تقدیر و تشکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دانشگاه پیام نور برای افزایش جذب دانشجوی خارجی در قشم

برنامه ریزی دانشگاه پیام نور برای افزایش جذب دانشجوی خارجی در قشم