مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:352023-01-16اقتصادي

تاخیر در آغاز ساعات کاری ادارات استان سمنان تمدید شد


جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان از تمدید تاخیر آغاز به کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمیدی در جمع خبرنگاران همزمان با بعدازظهر دوشنبه به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: همه ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی استان سمنان از روز سه شنبه 27 دی ماه تا روز پنجشنبه 29 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: به عبارت دیگر به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان ها، ارگان ها، شرکتهای دولتی و بانک های استان سمنان از روز سه شنبه 27 دی ماه لغایت پنج شنبه 29 دی ماه 1401 فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: افزود: فعالیت مراکز آموزشی بجز مدارس دارای تأسیسات سوخت مایع نیز تا پایان هفته جاری بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار می شود از سوی دیگر فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه های استان سمنان همچون سایر سازمانها و ادارات دولتی از ساعت 9 صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در آغاز ساعات کاری ادارات استان سمنان تمدید شد

تاخیر در آغاز ساعات کاری ادارات استان سمنان تمدید شد