مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:302023-01-16اقتصادي

تمدید دورکاری ادارات خراسان رضوی برای روز سه شنبه


در پی سرمای شدید هوا و محدودیتها در تامین گاز بخشهای خانگی، دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی از چهارشنبه هفته گذشته،21 دیماه در خراسان رضوی آغاز شده است و تا امروز ادامه یافته است.

- استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: ادارات و دستگاههای اجرایی استان برای روز سه شنبه، 27 دی ماه طبق روال چند روز گذشته به دلیل سرما و یخبندان ملزم به دورکاری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، به نقل از اطلاعیه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بر اساس مصوبه ستاد انرژی استان به ریاست استاندار به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاههای اجرایی، ادارات، بانک ها و نهادهای عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها برای روز سه شنبه تمدید شده است.

این اطلاعیه رعایت مصوبات قبلی ستاد انرژی خراسان رضوی در خصوص فعالیت مراکز تجاری و صنعتی و بخشهای کشاورزی را الزامی می داند.

، در پی سرمای شدید هوا و محدودیتها در تامین گاز بخشهای خانگی، دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی از چهارشنبه هفته گذشته،21 دیماه در خراسان رضوی آغاز شده است و تا امروز ادامه یافته است.

در این راستا مراکز تجاری و واحدهای صنفی نیز ابتدا تا ساعت 20 و از روز گذشته تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند و محدودیتهایی نیز در مصرف گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید دورکاری ادارات خراسان رضوی برای روز سه شنبه

تمدید دورکاری ادارات خراسان رضوی برای روز سه شنبه