مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:252023-01-16سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین شود


همه ما موظف هستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود کارگر عصر دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر بخش آبدان با اشاره به اینکه دشمنان این انقلاب دستاوردهای پوشش شبکه گاز این نظام و انقلاب را به این گستردگی نمی بینند اظهار داشت: شبکه های آب و برق و گاز در کشور گسترش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر جهاد تبیین درجامعه بیان داشت: معلمان برای دانش آموزان جهاد تبیین را بیان کنند و هر کسی در هر مجموعه باید احساس تکلیف کند و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: مهمترین کار در این دوران انقلاب اسلامی موضوع دستاوردهای اسلام است و این موضوع باید در همه فضاها کار شود.

لزوم تقویت امیدآفرینی بخشدار آبدان نیز گفت: انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف گام های خوبی در زمینه پیشرفت برداشته است و در سال های اخیر به یک الگو برای کشورهای دیگر بدل شده است.

ابراهیم درویشی افزود: وظیفه همه ما به عنوان مسئول این است که نگاه مردم به ما وبه دستان ما است و امید آفرینی که شاخصه مهم برای مسؤلین نظام است در هر پست ومقام حتی کشاورز باید امید افرینی درجامعه گسترش دهیم و ما شاهد این هستیم که مردم بیشتر و بهتر به سمت و سوی نظام تمایل خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین شود