مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:002023-01-16اجتماعي

توصیه هایی برای پاک ماندن شیراز در آستانه روز ملی هوای پاک


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: کنترل دمای منزل، کاهش مصرف سوخت های فسیلی، عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین و حفظ فضای سبز نقش ویژه ای در کاهش آلودگی هوا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، قاسم نهاوندی در دومین روز از هفته ملی هوای پاک در مراسم نواختن زنگ هوای پاک در دبستان احسان بیان کرد: تفاوت اصلی کره زمین با سایر اجرام آسمانی در وجود آب و اکسیژن به عنوان دو عنصر ضروری ادامه حیات جانداران است و این دو عنصر باعث شده که انسان بتواند ادامه حیات داشته باشد اما بشر به اهمیت آن بی توجه است و در صدد آلودگی آن برآمده است.

وی ادامه داد: هیچ کس نمی تواند بدون اکسیژن و هوای پاک زندگی کند؛ از این رو آینده سازان ایران اسلامی می توانند با رعایت برخی اصول، هوا را پاک نگه دارند.

  نهاوندی افزود: در آستانه 29 دی ماه، روز ملی هوای پاک، رعایت اصولی چون کنترل دمای منزل و کاهش مصرف انرژی فسیلی، عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین و حفظ فضای سبز می تواند نقش ویژه ای در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

  وی تاکید کرد: تمامی مردم جامعه می توانند نقش ویژه ای در کاهش آلودگی داشته باشند و کودکان به عنوان آینده سازان جامعه هم می توانند با فراگیری روش های جلوگیری از آلودگی هوا از نعمت هوای پاک در آینده هم بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای پاک ماندن شیراز در آستانه روز ملی هوای پاک

توصیه هایی برای پاک ماندن شیراز در آستانه روز ملی هوای پاک