مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:002023-01-16حوادث

کشف 2 تن و 846 کیلو مواد افیونی توسط تکاوران انتظامی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش تکاوران انتظامی طی چند عملیات در شمال و جنوب استان،نزدیک به سه تن انواع مواد مخدر کشف شد - سردار محمد قنبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های زهک، ایرانشهر و خاش با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای چند باند مواد مخدر دست یافتند که اعضای این باند های مسلح قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از مناطقی به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان های انتظامی افزود: ماموران جان بر کف پلیس استان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده مأموران پلیس به صورت مسلحانه با آنها درگیر میشوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با آتش بر حجم یگان های عملیاتی پلیس 4 سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل حضور آنان یک تن و 436 کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تن و 133 کیلوگرم تریاک، 303 کیلوگرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 144 فشنگ مربوطه و 6 دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.

سردار قنبری بیان کرد: در عملیاتی که به صورت همزمان در شهرستان زهک انجام شد با تیزهوشی و اقدام به موقع ماموران پلیس محل نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن و 846 کیلو مواد افیونی توسط تکاوران انتظامی در سیستان و بلوچستان

کشف 2 تن و 846 کیلو مواد افیونی توسط تکاوران انتظامی در سیستان و بلوچستان