مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:202023-01-16اقتصادي

روش جدید شناسایی خانه های خالی و لوکس


رییس سازمان امور مالیاتی از بکارگیری روش های جدید برای شناسایی خانه های خالی و گران قیمت خبر داد و گفت: هیچگونه افزایشی در پایه های مالیاتی در لایحه پیش بینی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود منظور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال ایسنا درمورد شناسایی خانه های خالی و لوکس برای دریافت مالیات توضیح داد: یکی از دلایلی که باعث شده است مالیات خانه های خالی و خانه ها و خودروهای گران قیمت به طور کامل محقق نشود، ظرف اطلاعاتی است که سازمان امور مالیاتی باید از دستگاه های تولیدکننده اطلاعات دریافت کند.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل مذکور در لایحه تضامینی را در قانون پیش بینی می کنیم برای دستگاه هایی که باید اطلاعات مورد نیاز سازمان امور مالیاتی را تامین کنند.

این تضامین محکم بوده و مجازات هایی را برای دستگاه هایی که همکاری نمی کنند پیش بینی کرده است.

رییس سازمان امور مالیاتی افزود: درمورد خانه های خالی پیشنهاداتی است برای بهبود دریافت اطلاعات که این پیشنهادات به مجلس ارایه شده است و چنانچه در قانون تصویب شود می توان خانه های خالی را شناسایی و وصول کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی تلاش می کند سهم بیشتری را در تامین مالی دولت در سال اینده برعهده بگیرد، اظهار کرد: البته رویکرد این است که به مودیان فعلی که به طور من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش جدید شناسایی خانه های خالی و لوکس

روش جدید شناسایی خانه های خالی و لوکس