مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:202023-01-16اقتصادي

صرفه جویی 5 مگاواتی برق در طرح تعدیل موقت روشنایی


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: در طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان گیلان 5 مگاوات برق صرفه جویی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبری جوهری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح تعدیل موقت روشنایی معابر استان گیلان در مصرف انرژی 5 مگاوات انرژی برق صرفه جوی شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه در شروع فصل سرما از ابتدای آذرماه تاکنون 5.

1 مگاوات در مصرف برق صرفه جوی شده است، افزود: با اجرای طرح تعدیل موقت روشنایی معابر برای کاهش فشار نیروگاه های تولید برق در فصل سرد، با دستور شرکت توانیر استان از ابتدای امسال، 29 هزار و 53 دستگاه چراغ روشنایی معابر در استان به صورت موقت خاموش و تا به امروز 5 و 14 صدم مگاوات انرژی برق صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه لامپ های خیابان های فرعی و کوچه ها خامونمی شود، اضافه کرد: در این طح فقط چراغ روشنایی بلوارها و خیابان های اصلی به صوت یکی درمیان خاموش می شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: شهروندان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ های اضافی در خانه ها و ادارات و یا کم کردن یک درجه دمای محیط، می توانند تا 10 درصد مصرف گاز را کاهش دهند تا با همکاری مردم، مشکلی در تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 5 مگاواتی برق در طرح تعدیل موقت روشنایی

صرفه جویی 5 مگاواتی برق در طرح تعدیل موقت روشنایی