مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:002023-01-16سياسي

رازقندی نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی شد


طی حکمی از سوی بنیانگذار جبهه مردمی گام دوم انقلاب کاظم رازقندی به عنوان نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی حکمی از سوی نوروزعلی ثنایی بنیانگذار جبهه مردمی گام دوم انقلاب، کاظم رازقندی به عنوان نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

در متن حکم است: با توجه به اهداف جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی در جهت مردمی سازی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی با شاخص سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با وجود ویژگی های اختصاصی این مجموعه اعم از شفافیت، غیر جناحی و حزبی بودن ، خدمت ایثارگرانه به مردم ، عدم انتفاع مادی شخصی و گروهی مدیران و اهداف مشاکت بخشی مردمی در حوزه های مختلف حکمرانی لذا ضروری است اهداف و ویژگی های تعیین شده در تمام ساختار این مجموعه مدام جاری و پیگیری شود.

به این سبب نظر به تعهد، تجربه و سابقه ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده ویژه خادم بنیانگذار جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب می شوید تا ضمن بازرسی میدانی و بازدید از عملکرد و ارزیابی امور جاری در مجموعه های مرکزی ، استان ها و شهرستان های کشور در حوزه های مختلف ، گزارشات حاصله را به اینجانب ارائه نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازقندی نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی شد

رازقندی نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی شد