مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:352023-01-16سياسي

پلی کلینیک تامین اجتماعی در جهرم توسعه می یابد


فرماندار ویژه جهرم از توسعه پلی کلینیک آیت الله حق شناس جهرم با حمایت یک خیر نیکوکار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن شعبانی صبح دوشنبه در نشست با مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس گفت: از جمعیت 90 هزار نفری تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان جهرم تنها 10 درصد از خدمات کلینیک تأمین اجتماعی استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: از اداره کل درمان تأمین اجتماعی فارس توقع داریم با توسعه پلی کلینیک آیت الله حق شناس و ساخت پلی کلینیک جدید، جمعیت تحت پوشش را افزایش دهد.

فرماندار ویژه جهرم افزود: با عنایت یک خیر نیکوکار در مورد اختصاص فضای فیزیکی به درمانگاه فعلی، در چندماه آینده و با اعتبار 15 میلیارد ریالی، 260 مترمربع به فضای پلی کلینیک آیت الله حق شناس جهرم اضافه می شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: توسعه پلی کلینیک جهرم، در دستور کار اداره کل تأمین اجتماعی فارس است و در تلاشیم با توسعه فیزیکی این درمانگاه، شاهد حضور پزشکان متخصص در درمانگاه تأمین اجتماعی جهرم باشیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون پلی کلینیک آیت الله حق شناس جهرم در حال ارائه خدمات رایگان در حوزه های مختلف سلامت به شهروندان جهرمی است و در سال جاری به ده هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات بهداشتی ارائه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی کلینیک تامین اجتماعی در جهرم توسعه می یابد

پلی کلینیک تامین اجتماعی در جهرم توسعه می یابد