مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:212023-01-16اقتصادي

70 درصد تاکسی ها و 80 درصد اتوبوس ها نیاز به نوسازی دارند


صددرصد ون ها باید از رده خارج شوند و 70 درصد تاکسی ها و 80 درصد اتوبوس ها نیاز به نوسازی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا از آخرین دستاوردهای فنی این مجموعه صنعتی بازدید کردند.

در پایان این بازدید زاکانی با اشاره به دستاوردهای این مجموعه در صنعت خودروسازی گفت: برای مدیریت و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری چه در حوزه جابجایی مسافر و چه در حوزه حمل بار نیاز به همکاری با شرکت های داخلی از جمله مجموعه سایپا داریم.

وی در ادامه افزود: بسیاری به من توصیه می کردند که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری به سراغ شرکت های خارجی برویم اما همواره اولویت اول ما در شهرداری استفاده از تولید داخل بوده است و اگر جایی حس کردیم تولیدات داخل پاسخگو نیازهای ما نیست به سراغ محصولات خارجی می رویم.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به راهبردهای پیشروی شهرداری تهران برای مشارکت با مجموعه های خودروسازی از جمله سایپا اشاره کرد و گفت: پیشرفتهای سایپا در صنعت خودروسازی برای ما قابل تقدیر است.

در وهله نخست برای همکاری با این مجموعه نیاز به دریافت پکیجی از خدمات داریم همچنین علاوه بر مسئله خرید امکانات یکی از راهبردهای شهرداری طرح ریزی پروژه های مشارکتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد تاکسی ها و 80 درصد اتوبوس ها نیاز به نوسازی دارند

70 درصد تاکسی ها و 80 درصد اتوبوس ها نیاز به نوسازی دارند