مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:102023-01-16سياسي

آغاز ساخت اسکله چندمنظوره روستای تنبان جزیره قشم


ساخت اسکله چندمنظوره روستای تنبان جزیره قشم با حضور نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عملیات اجرایی احداث موج شکن مردمی تنب پارسان روستای تنبان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عباس نژاد مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و جمعی از مدیران محلی شهرستان قشم آغاز شد.

نماینده مردم هرمزگان و نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این آیین، از تلاش های وزارت راه و شهرسازی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اعضای شورا و دهیار این روستا که با پیگیر چند ساله موجبات آغاز عملیات اجرایی این موج شکن چندمنظوره را رقم زدند، قدردانی کرد.

منصور آرامی، آغاز عملیات اجرایی اسکله تنبان را یک کار تلفیقی در حوزه اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم و سازمان بنادر عنوان کرد که در ذیل بودجه های برنامه هفتم توسعه دولت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با رویکرد جدیدی که در سازمان بنادر ودریا نوردی وجود دارد مقرر شده این کار مشارکتی در دو بخش انجام پذیرد؛ بخش نخست که مربوط به ایجاد زیرساخت و ابنیه و توسط مردم محلی اجرا خواهد شد و بخش دوم که بحث های مربوط به اسکله شناور، مجوزها و نظارت های فنی کار است بر عهده سازمان بنادر بعنوان نهاد حاکمیتی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت اسکله چندمنظوره روستای تنبان جزیره قشم

آغاز ساخت اسکله چندمنظوره روستای تنبان جزیره قشم