مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:052023-01-16حوادث

56 مصدوم حادثه فرزانگان اردبیل به بیمارستان منتقل شدند


رییس حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 56 مصدوم حادثه انتشار گاز مونوکسید کربن در مدرسه فرزانگان دو اردبیل به بیمارستان های اردبیل انتقال داده شدند.

- عادل صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس این مصدومان به بیمارستان های امام خمینی، بوعلی، فاطمی و سبلان انتقال داده شدند تا مورد مداوا قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: 18 نفر از این حادثه دیدگان به بیمارستان سبلان، 11 نفر به بیمارستان بوعلی، 10 نفر به بیمارستان امام خمینی و 17 نفر به بیمارستان فاطمی منتقل شدند و یک دستگاه آمبولانس نیز در مدرسه مستقر است تا در صورت مشاهده دانش آموزان با علائم تهوع، سردرد، سرفه و یا سرگیجه آنها را به بیمارستان منتقل کنند.

رییس حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از آماده باش تمام بیمارستان های شهر اردبیل با تجهیز به امکانات اکسیژن درمانی خبر داد و بیان کرد: حتی در بیمارستان امام تخت های اضافی آماده شده تا در صورت نیاز خدمات رسانی انجام شود.

صادقی گفت: همکاران ما در اورژانس به محض اطلاع از این حادثه و تماس با 115 در محل حاضر شده و دانش آموزان دچار مصدومیت گاز مونوکسید کربن را به بیمارستان ها منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 مصدوم حادثه فرزانگان اردبیل به بیمارستان منتقل شدند

56 مصدوم حادثه فرزانگان اردبیل به بیمارستان منتقل شدند