مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:052023-01-16اقتصادي

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار برای شبکه آبیاری خداآفرین


معاون طرح توسعه آب منطقه ای استان اردبیل گفت: امسال برای طرح شبکه آبیاری خداآفرین چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که 50 درصد آن تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبراییل رمضانی ظهر دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی نواحی عمرانی سد خداآفرین اظهار کرد: تکمیل پایاب سد خداآفرین به عنوان یکی از مسائل جدی عشایر و دغدغه اصلی آنهاست چرا که عشایر منطقه از بهره برداران اصلی این پایاب محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل هر چه سریع تر این پروژه بسیاری از مشکلات عشایر حل می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تکمیل پایاب سد خداآفرین به چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در یک گزارش جامع از سوی استانداری اردبیل به رییس جمهور ارائه شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل با تاکید بر اینکه دریافت این تسهیلات در تکمیل پایاب سد خداآفرین تحول اساسی را ایجاد می کند، تصریح کرد: در سال جاری برای تکمیل شبکه پایاب این سد چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که 50 درصد آن تخصیص یافته است و پیگیر اختصاص بقیه اعتبارات هستیم تا اجرای طرح تسریع شود.

رمضانی با بیان اینکه شبکه آبیاری سد خداآفرین 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل شبکه آبیاری پایاب سد خداآفرین 25 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار برای شبکه آبیاری خداآفرین

اختصاص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار برای شبکه آبیاری خداآفرین