مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:502023-01-16بين الملل

تشدید گسست اجتماعی و ناامیدی از آینده در میان صهیونیست ها


طبق گزارش یک نهاد مطالعاتی صهیونیستی، میزان ناامیدی از آینده در میان ساکنان سرزمین اشغالی به طرز قابل توجهی در یک دهه اخیر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده مؤسسه دموکراسی اسراییل در گزارشی نوشت که میزان امید به آینده در میان صهیونیست ها در یک دهه گذشته بسیار کاهش یافته است.

طبق نوشته وبگاه العربی الجدید، طبق این گزارش، درصد افرادی که در سال 2012 به آینده خود امیدوار بودند 76 درصد بود، این میزان اکنون 49 درصد شده است.

31 درصد نیز گفته اند که دیگر مایل به ادامه زندگی در فلسطین اشغالی نیستند.

در گزارش این نهاد اسراییلی آمده است که فقط 33 درصد ساکنان سرزمین اشغالی به نهادها و مؤسسات دولتی رژیم صهیونیستی اعتماد دارند؛ در حالی که این مقدار در سال 2012 به میزان 61 درصد بود.

اندیشکده مؤسسه دموکراسی اسراییل در این باره نوشت: به دلیل همین میزان بالای بی اعتمادی در یک دهه گذشته، درصد بزرگی از اسراییلی ها به دنبال یک رهبر قوی بودند که بدون محدودیتی حتی به قیمت از بین رفتن دموکراسی، بتواند کارها را پیش ببرد و امور را سر و سامان دهد .

در ادامه این گزارش آمده است که 56 درصد از اسراییلی ها از اینکه دادگاه عالی دادگستری قوانین کنست را در صورت مغایرت با دموکراسی لغو کند، حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گسست اجتماعی و ناامیدی از آینده در میان صهیونیست ها

تشدید گسست اجتماعی و ناامیدی از آینده در میان صهیونیست ها