مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:452023-01-16دانش

بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی تاسیس شد


بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی با رویکرد حمایت و پشتیبانی با هدف جذب خیرین و حامیان دانشگاه خواجه نصیر، انجمن دانش آموختگان و مرکز مطالعات این دانشگاه تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه ای ضمن تشکر از زحمات گذشته برخی از همکاران دانشگاه در پیگیری تاسیس بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: با همکاری ارزشمند روسای ادوار دانشگاه در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی که عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر هستند ضمن تصویب اساسنامه درجلسه اخیر، بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی با رویکرد جدید تاسیس شد.

اهداف این بنیاد بین المللی حمایت و پشتیبانی از سه مجموعه غیر دولتی دانشگاه خواجه نصیر شامل بنیاد حامیان با هدف جذب خیرین و حامیان دانشگاه و انجمن دانش آموختگان و نیز مرکز مطالعات حکیم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی است.

دانشگاه خواجه نصیر یادآور شد: با توجه به اینکه در تشکیل و تداوم فعالیت های این سه مجموعه دانشگاه به دلایل مختلف تاخیرهایی صورت گرفته است، امید است با تاسیس این بنیاد تلاش های گذشته ساماندهی شود و در تاسیس و تثبیت این مجموعه ها نقش حمایتی بنیاد اثرگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی تاسیس شد

بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی تاسیس شد