مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:402023-01-16اجتماعي

امدادرسانی به عشایر گرفتار در برف در کرمانشاه


مدیر امور عشایری استان کرمانشاه از امدادرسانی به هفت خانوار عشایری استان که گرفتار برف و کولاک شده بودند، با همکاری نیروهای هلال احمر خبر داد.

- علی جعفر رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کمک رسانی به چند خانوار عشایری گرفتار در برف در مناطق عشایری بیستون و دینور در استان کرمانشاه، گفت: روز گذشته(25 دی) در پی بارش شدید برف در استان پنج خانوار عشایری استان در منطقه بیستون و دو خانوار نیز در منطقه دینور با مدیریت بحران استان تماس گرفته و درخواست کمک کرده بودند که بلافاصله به همراه نیروهای امدادی هلال احمر در منطقه حاضر شده و کار بازگشایی راه مسدود شده این عشایر انجام گرفت.

رضایی با اشاره به برطرف شدن مشکل این خانوارهای عشایری، گفت: همکاری نیروهای امدادی پک 72 ساعته غذایی در اختیار این خانوارها قرار گرفت.

مدیر امور عشایری استان کرمانشاه یادآور شد: پیش از این به عشایر استان هشدار داده بودیم که به هیچ عنوان در مناطق سردسیر استان نمانند و به مناطق گرمسیر کوچ کنند که متاسفانه این خانوارها در منطقه مانده بودند که قرار شده تا آخر هفته به مناطق قشلاقی کوچ کنند.

مدیر امور عشایری استان کرمانشاه یادآور شد: عشایر کوچ روی استان کرمانشاه هم اکنون به مناطق گرمسیر سرپلذهاب، سومار، قصرشیرین و گیلانغرب و مناطق گرمسیر استانهای ایلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به عشایر گرفتار در برف در کرمانشاه

امدادرسانی به عشایر گرفتار در برف در کرمانشاه