مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:352023-01-16سياسي

11 مددجوی زندان رجایی شهر حافظ کل قرآن هستند


مدیر زندان رجایی شهر کرج با اشاره به گسترش برنامه های فرهنگی، تربیتی و قرآنی در این زندان گفت: اکنون 11 مددجوی زندان رجایی شهر با تلاش بی وقفه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، الله کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی شهر کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر 10 مددجوی زندان رجایی شهر حافظ یک جزء، هشت مددجو حافظ پنج جزء، 15 مددجو حافظ شش جزء و 10 مددجو حافظ 10 جزء قرآن کریم هستند ضمن آنکه بیش از 250 مددجو در کلاس های حفظ یک جزء به بالا، مفاهیم قرآنی، احکام و روخوانی حضور مستمر دارند.

وی اضافه کرد: روزانه بیش از 220 مددجو از برنامه های فرهنگی دارالقرآن زندان رجایی شهر کرج بهره مند می شوند که 76 نفر آن ها مشغول فراگیری حفظ قرآن هستند.

این مسئول با بیان اینکه مددجویان در این دارالقرآن آموزش های علوم قرآنی در رشته های حفظ، مفاهیم، اذان، تواشیح، قرائت و تجوید را فرا می گیرند، گفت: زندان رجایی شهر دارای یک دارالقرآن مرکزی است که مددجویان از آن برای فعالیت های قرآنی استفاده می کنند.

عزیزی یکی از ابزارهای اصلاحی حین مدت حبس زندانیان را برگزاری کلاس های علوم و معارف قرآنی ذکر کرد و گفت: شرکت در کلاس های قرآنی می تواند علاوه بر پر شدن اوقات فراغت مددجویان زمینه بازگشت سعادتمندانه آنان را به جامعه فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مددجوی زندان رجایی شهر حافظ کل قرآن هستند

11 مددجوی زندان رجایی شهر حافظ کل قرآن هستند