مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:302023-01-16ورزشي

33 انجمن مستقل در فدراسیون ورزش های کارگری فعال هستند


نایب رییس فدارسیون ورزش های کارگری با اشاره به این که این فدراسیون جهانی و بزرگ است، گفت: 33 انجمن مستقل در این فدراسیون فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس محمدی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش های کارگری استان مازندران اظهار داشت: کسی که مسئول شده است باید هر وعده و حرفی که می زند عمل کند و عامل باشد.

محمدی با اشاره به اینکه، پروسه مدیریت خیلی محدود است، از تعیین تکلیف ورزش های کارگری استان پس از دو سال بلاتکلیفی تقدیر کرد و با بیان اینکه، فدراسیون جهانی فدراسیون بزرگی است، افزود: امروز 33 انجمن مستقل در فدراسیون داریم که هر کدام کمیته های مختلفی دارند.

محمدی بیان کرد: این فدراسیون در قالب یک وزارتخانه کار میکند که در استان ها نیازمند افراد توانمند است و مازندران پتانسیلی بسیار خوبی دارد و اکثر مدیران ملی مازندرانی هستند.

نایب رییس فدراسیون ورزش های کارگری با بیان اینکه باید برای موفقیت تعامل داشته باشیم، افزود: باید تلاش کرد تا مازندران به رتبه اول کشور باشد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده و فدراسیون تمام و کمال در خدمت ورزش استان مازندران هستیم چون مازندران پتانسیل بالایی در ورزش دارد.

در این مجمعب بهزاد محمودی با18 رای به عنوان رییس هیئت ورزش های کارگری مازندران انتخاب شد و مجتبی کولاییان دیگر کاندید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 انجمن مستقل در فدراسیون ورزش های کارگری فعال هستند

33 انجمن مستقل در فدراسیون ورزش های کارگری فعال هستند