مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:152023-01-16ورزشي

اعتراض سپیدرود به سازمان لیگ فوتبال/ می خواهند ما را در کرمانشاه زمین گیر کنند


باشگاه سپیدرود رشت نسبت به موضوع تعویق یک دیدار از مسابقات لیگ دسته دوم اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، باشگاه سپیدرود رشت با انتشار متنی نسبت به تعویق دیدار با تیم بعثت کرمانشاه اعتراض کرد.

در این متن آمده است: مسئولان برگزاری مسابقه عقب افتاده بعثت کرمانشاه و سپیدرود رشت در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته دوم ایران، به بهانه محافظت از زمین ورزشگاه آزادی کرمانشاه قصد دارند این مسابقه را 24 ساعت به تعویق بیاندازند.

این در حالی است که در 48 ساعت گذشته هیچ برفی در این شهر نباریده است! عدم آماده کردن ورزشگاه برگزاری مسابقه خانگی توسط میزبان بدون هیچ دلیل موجه ای در موارد مشابه از سوی سازمان لیگ با رای 3 بر صفر به سود مهمان جریمه شده، همان طور که در فصل گذشته لیگ برتر در مسابقه نساجی-تراکتور رقم خورده است.

سپیدرود به عنوان یکی از معدود تیم های قدیمی و خصوصی فوتبال که بدون تکیه بر حمایت های دولتی در فوتبال ایران نفس می کشد، علیرغم اینکه می توانست با هزینه پایین تر و با اتوبوس از رشت به کرمانشاه سفر کند، برای احتیاط، دوری از مشکلات جاده ای غرب کشور و جلوگیری از تعویق مسابقه با تحمل هزینه اضافی و رنج سفر طولانی تر به تهران رفت و از آنجا با هواپیما به کرمانشاه سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سپیدرود به سازمان لیگ فوتبال/ می خواهند ما را در کرمانشاه زمین گیر کنند

اعتراض سپیدرود به سازمان لیگ فوتبال/ می خواهند ما را در کرمانشاه زمین گیر کنند