مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:152023-01-16اقتصادي

نقاط ریزشی محور کرج- چالوس ایمن سازی می شود


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده ای البرز از شناسایی و اصلاح هفت نقطه ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 490 میلیون تومان در حال اجراست.

- کاظم ناظری، رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده ای البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از اجرای پروژه ایمن سازی و اصلاح نقاط ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه هفت نقطه ریزشی محور ایمن سازی و اصلاح می شود.

وی با اشاره به اینکه رفع این نقاط ریزشی با احداث دیوار حائل اجرایی می شود، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 490 میلیون تومان از اوایل تیرماه آغاز شده است و مدت قرارداد آن 18 ماهه است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این پروژه تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: نقطه ریزشی اول در محدوده تونل 6 و 7 به طول 170 متر با احداث دیوار سنگی به ارتفاع سه متر ایمن سازی شد.

ناظری تصریح کرد: نقطه دوم محدوده پل خواب به طول 200 متر در حال اجراست که تاکنون 90 متر آن با احداث دیوار سنگی اجرایی شده است.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده ای البرز گفت: ایمن سازی و احداث دیوار سنگی در پنج نقطه ریزشی دیگر نیز به طول 370 متر در دستور کار قرار گرفته است که پس از ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ریزشی محور کرج- چالوس ایمن سازی می شود

نقاط ریزشی محور کرج- چالوس ایمن سازی می شود