مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:102023-01-16ورزشي

رفتار برخی داوران به گونه ای است که بازیکنان جوان ازآنان می ترسند


سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: ما تیم جوانی داریم و برخی داوران در هفته های گذشته لیگ برتر فوتسال طوری سر بازیکن ما داد می زدند که بازیکن از او می ترسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد کشاورز صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما تیمی جوان در لیگ برتر فوتسال است و متأسفانه شاهد بودیم داوران در هفته های گذشته طوری سر بازیکن جوان ما داد می زدند که بازیکن از او می ترسید.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: در هفته گذشته مسابقات یعنی در هفته بیست و دوم در خانه حریف مقابل سن ایچ ساوه ضرر کردیم و تاوان جوانی داور مسابقه را دادیم.

وی ادامه داد: ما آقای مهرابی افشار داور مسابقه با سن ایچ را افتخار داوری و فوتسال کشور می دانیم و معتقدم اگر داور بازی، صحنه برخورد توپ با دست بازیکن تیم سن ایچ مهدی اسدشیر در نیمه اول را می دید به صورت قطع حتماً پنالتی می گرفت.

وی افزود: کمیته داوران برای لیگ برتر فوتسال سعی در استفاده از داوران جوان در کنار داوران با تجربه و شناخته شده دارد تا با این کار تجربه داوران جوان را افزایش دهد ولی آنا صنعت قم در بازی هفته گذشته مقابل سن ایچ تاوان جوانی داور بازی را داد و صحنه ای که 100 درصد پنالتی بود به سود ما گرفته نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار برخی داوران به گونه ای است که بازیکنان جوان ازآنان می ترسند

رفتار برخی داوران به گونه ای است که بازیکنان جوان ازآنان می ترسند