مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:052023-01-16ورزشي

اشک ها و لبخندها در روز خداحافظی برترین سرعتی زن تیم ملی والیبال


عادل غلامی سرعتی زن سابق تیم ملی والیبال کشور در هفته هجدم لیگ برتر والیبال در زادگاهش آمل چهارگوشه مستطیل بازی را بوسید و از بازی در این رشته ورزشی خداحافظی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران با یک اتفاق خاص همراه بود و عادل غلامی والیبالیست آملی تیم سایپای تهران در زادگاهش با مستطیل والیبال خداحافظی کرد.

دفاع وسط و سرعتی زن نام آشنای تیم ملی والیبال کشور در دیدار والیبال لبنیات هراز و سایپای تهران در حضور خانواده و والیبال دوستان مازندرانی چهارگوشه زمین را بوسید و از دنیای بازی در والیبال خداحافظی کرد.

ملی پوش سابق والیبال ایران 20 بهمن سال 1364 در شهرستان آمل متولد شد و از سال 1379 با آموزشگاه ها کار خود را آغاز کرد و در تیم های آبفا آمل، نارنجستان نور، صنام، پیکان تهران، پگاه ارومیه، سایپا و کاله مازندران، میزان، بانک سرمایه، لبنیات هراز و شهرداری ارومیه به میدان رفت تا صاحب افتخارات ارزشمند و عناوین ارزنده در عرصه باشگاهی و ملی شود.

عادل غلامی از بازیکنان طراز اول در زمان بازی ملی و باشگاهی بود و در سن 36 سالگی قبل پایان نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال کشور تصمیم به خداحافظی از این رشته ورزشی گرفت تا آیین خداحافظی اش در دیدار خارج خانه سایپای تهران مقابل لبنیات هرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک ها و لبخندها در روز خداحافظی برترین سرعتی زن تیم ملی والیبال

اشک ها و لبخندها در روز خداحافظی برترین سرعتی زن تیم ملی والیبال