مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:002023-01-16حوادث

دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری 4 نفر از اعضای باند آدم ربایی خبر داد و گفت: متهمان درخواست مقادیر زیادی طلا از فرد ربوده شده را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی استان ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هادی رفیعی کیا اظهار کرد: در اوایل آذرماه سال جاری خانمی به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه کرد و اذعان داشت همسرش ناپدید شده است با توجه به اهمیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال ربوده شدن فرد ناپدید شده به دلایل شخصی، پرونده ای تشکیل و تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان مرکزی بررسی موضوع را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فرد ربوده شده طلافروش است و احتمال ربوده شدن آن از سوی مأموران پلیس قطعی و بررسی های میدانی برای شناسایی فرد یا افراد آدم ربا شروع شد.

رفیعی کیا با اشاره به سرعت عمل پلیس و رهایی فرد ربوده شده از دست افراد آدم ربا و ناکامی سارقان از سرقت طلا خاطرنشان کرد: موضوع دستگیری اعضاء باند با توجه به اینکه آدم رباها پس از آزادی گروگان متواری شدند در دست بررسی و پیگیری ویژه کارآگاهان قرار گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک

دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک