مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:502023-01-16سياسي

کنکور در معرض بازاریابی متقلبان


تأمین صد درصدی امنیت آزمون به عهده سازمان سنجش آموزش کشور است البته که طبق گفته پورعباس، رییس سازمان سنجش، سایر نهادها هم باید به یاری سازمان بیایند.

- به هر حال با توجه به جو موجود درباره اخبار منفی از کنکور و امتحانات نهایی باید هر چه سختگیرانه تر نسبت به امنیت آزمون اقدام شود، زیرا موج اخبار منفی موجب شده بعضاً حتی اخباری که به هیچ عنوان واقعیت ندارند برای مخاطب باورپذیر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: امتحانات نهایی و آزمون های ترمیم معدل با تمام حواشی در زمینه لورفتن سؤالات به اتمام رسید و مسئولان اعلام کردند، امکان لورفتن سؤالات وجود ندارد و تنها ممکن است همزمان یا کمی بعد از شروع امتحان، برگه سؤالات به بیرون درز کرده باشد که در این زمینه هم مقررات و محدودیت های سفت و سختی در نظر گرفته شده است.

با این همه بازار اخبار زرد و ضد و نقیض از لورفتن سؤالات بستری برای فروش سؤالات کنکور در همین هفته که کنکور سراسری برگزار می شود، ایجاد کرده و برخی کانال ها در فضای مجازی بر این موج سوارند و مدعی دسترسی به سؤالات کنکور و رساندن پاسخ ها در بازه ساعت های قبل از کنکورند.

فضای مجازی با تمام مزیت های خود این روزها به یک ابزار متشنج کننده و برهم زننده امنیت روانی داوطلبان تبدیل شده از این رو سازمان سنجش آموزش کشور با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور در معرض بازاریابی متقلبان

کنکور در معرض بازاریابی متقلبان