مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:452023-01-16سياسي

پیوند خانه - مدرسه و مسجد باید شکل بگیرد


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: پیوند خانه - مدرسه و مسجد باید به عنوان یک حرکت مهم مد نظر قرار بگیرد و خانواده ها با مساجد ارتباط داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احمد زرهانی در هفتمین اجلاس نماز استان هرمزگان، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی های انسان مسلمان، پایبندی به ذکر خداست و ذکر خدا، تحولات سازنده در فرد و اجتماع ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: امروز اگر نگاهی به معایب و محاسن تمدن غرب کنیم متوجه خواهیم شد که بخش عظیمی از انحرافات در دنیای معاصر ناشی از فراموش کردن یاد خداست ما هم به عنوان امت اسلامی با یاد خدا حیات طیبه پیدا می کنیم هیچ چیز دیگری جای ذکر الهی را پر نمی کند اگر ما هم قصوری داشته باشیم طبق سنت های حاکم بر هستی، با مشکلات مواجه خواهیم شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور خطاب به نوجوانان حاضر در اجلاسیه اذعان داشت: کسانی که در جهان اسلام به جایی رسیده اند در پرتو اقامه نماز و ذکر خدا به آن جایگاه دست یافته اند، علم و ایمان به صورت توأمان سازنده است ما به عنوان کسانی که نام مسلمان و عنوان توحید را سرلوحه زندگی خود قرار داده ایم باید بیش از هر چیزی مراقب نمازمان باشیم.

زرهانی با بیان اینکه اقامه نماز بر عهده همگان است، تصریح کرد: اساساً تمدن با فرهنگ حیات پیدا می کند و تمدن اسلامی با فرهنگ اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند خانه - مدرسه و مسجد باید شکل بگیرد

پیوند خانه - مدرسه و مسجد باید شکل بگیرد