مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:502023-01-16اجتماعي

سرما و یخبندان شدید در سیبری لرستان


امروز به دنبال بارش برف، کاهش شدید دمای هوا و یخبندان در شهرستان دلفان از توابع استان لرستان مردم سرمای منفی هفت درجه را تجربه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرستان دلفان یکی از شهرستان های سردسیر و کوهستانی استان لرستان به شمار می رود به طوری که از این منطقه به عنوان سیبری لرستان یاد می شود و هرساله شاهد بارش برف در این شهرستان هستیم.

بارش سنگین برف روز گذشته در شهرستان دلفان موجب مسدود شدن راه ارتباطی 120 روستای این منطقه سردسیر، کاهش شدید دمای هوا و لغزندگی جاده ها و معابر عمومی شد به گونه ای که ترکیدگی لوله های آب بسیاری از منازل و تصادف های متعدد در مرکز شهر و در محورهای ارتباطی این شهرستان را در پی داشت که خوشبختانه خسارات جانی به دنبال نداشته است.

بر اساس این گزارش ستاد مدیریت بحران استان لرستان به علت برودت هوا و یخبندان امروز مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی بخش کاکاوند این شهرستان را تعطیل اعلام کرده است.

مشاهدات عینی از سطح شهر نورآباد در ساعات اولیه صبح امروز به گونه ای بود که علاوه بر سرمای شدید، یخبندان و لغزندگی معابر، افق دید به کمتر از پنج متر می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما و یخبندان شدید در سیبری لرستان

سرما و یخبندان شدید در سیبری لرستان