مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:502023-01-16اجتماعي

فعالیت فرودگاه ها متوقف نشده است/ مسافران از جزییات پرواز مطمئن شوند


به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بارش برف و یخ زدگی تا به این لحظه مانع فعالیت فرودگاه های کشور نشده است، اما در صورت تغییرات جوی و کاهش دید احتمال لغو یا تاخیر پرواز وجود دارد و از این رو مسافران از طریق تماس با سامانه 199 در جریان .

- به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بارش برف و یخ زدگی تا به این لحظه مانع فعالیت فرودگاه های کشور نشده است، اما در صورت تغییرات جوی و کاهش دید احتمال لغو یا تاخیر پرواز وجود دارد و از این رو مسافران از طریق تماس با سامانه 199 در جریان جزییات آخرین وضعیت فرودگاه ها قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی بارش برف و احتمال لغو یا تأخیر در پروازها، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه مهرآباد بازدید کرد و در جریان آمادگی عوامل فرودگاهی در مقابله با شرایط جوی حاکم قرار گرفت.

او با بیان اینکه برف و شرایط جوی مانع فعالیت فرودگاه ها نشده است، گفت: در حال حاضر پروازهای فرودگاه مهرآباد بدون وقفه در جریان است اما ضروری است مسافران پیش از عزیمت با شماره 199 تماس همچنین مسافرانی که در روزهای آینده سفر هوایی در پیش دارند، از طریق تماس با سامانه 199 و نیز مراجعه به سایت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فرودگاه ها متوقف نشده است/ مسافران از جزییات پرواز مطمئن شوند

فعالیت فرودگاه ها متوقف نشده است/ مسافران از جزییات پرواز مطمئن شوند