مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:452023-01-16پزشكي

توصیه استاندار مرکزی به مردم برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا


توصیه اکید داریم که مردم استان به ویژه کسانی که بیماری زمینه ای دارند و شرایطشان برای بیماری کرونا مستعدتر است و یا سن بالایی دارند برای دریافت دز یادآور مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از مرکز بهداشت در خصوص فعالیت واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: همانطور که مردم فهیم استان در جریان هستند، موج هشتم بیماری کرونا وارد کشور شده و محتمل است که به زودی به نقطه اوج آن برسیم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در کل دنیا حاکم است و بسیاری از کشورها به طور جدی با سویه جدید این بیماری کرونا درگیر شدند و ضرورت تزریق دزهای یادآور واکسن کرونا بیش از پیش آشکار است و مکررا از طریق شبکه بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی اطلاع داده شده تا کسانی که از  آخرین تزریق واکسنشان بیش از 6 ماه می گذرد حتماً برای دریافت دز یادآور به مراکز تزریق واکسیناسیون که به تعداد کافی در سطح استان موجود است مراجعه کنند.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: در بازدیدی که امروز داشتیم متاسفانه نشان میدهد که استقبال خوبی از این موضوع انجام نمی شود شاید یک اطمینان کاذبی در مردم است که این بیماری فراگیر در کشور نشود؛ اما تحلیل ها، آمارها و روند توسعه بیماری این احتمال بسیار زیاد را میدهد که به طور خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه استاندار مرکزی به مردم برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا

توصیه استاندار مرکزی به مردم برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا