مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:352023-01-16پزشكي

نجات 3 مادر باردار گرفتار در برف/ مراکز درمانی همدان فعال است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از نجات 3 مادر باردار گرفتار در برف همدان طی روز گذشته خبر داد و گفت:سالمندان بخاطر یخبندان از منزل خارج نشوند تا از آسیب دیدگی ایمن باشند.

- رضا طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با ابراز خرسندی از بارش نعمت الهی اظهار کرد: ممکن است در این شرایط و با تغییرات اقلیمی و یخ زدگی و ناایمن بودن معابر و جاده ها، شاهد اتفاقات و آسیب های باشیم که می طلبد مردم بیشتر مراقب خود باشند.

وی با اشاره به اینکه در این چند روز اخیر مراکز درمانی استان با حضور کامل تمام نیروهای فوق تخصصی، تخصصی، پرستار، ماما و .

به مانند روزهای قبل مشغول خدمت رسانی به مردم بوده است گفت: کار حوزه درمان تعطیلی ندارد و نیروهای این بخش در هر شرایط و سختی کاری آماده ارائه خدمات هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید به اینکه نیروهای درمان در شرایط سخت کرونا نیز در کنار مردم بودند و در همه بحران ها حضور پررنگی دارند افزود: در این چند روز اخیر حتی شاهد افزایش بیماران در مراکز درمانی بودیم و خدمات به موقع ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر نیروهای درمان بر بالین چندین مادر باردار گرفتار برف حاضر شدند و با اقدامات درمانی لازم آنها را به مراکز درمانی منتقل کردند گفت: روز گذشته حداقل به سه ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 مادر باردار گرفتار در برف/ مراکز درمانی همدان فعال است

نجات 3 مادر باردار گرفتار در برف/ مراکز درمانی همدان فعال است