مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:102023-01-16بين الملل

پیام حمایت رییس جمهور الجزایر از ملت فلسطین


«عبدالمجید تبون» رییس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.

- عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه لبنانی النهار، عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر با جبریل الرجوب دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح و فرستاده ویژه رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در پایتخت الجزایر، دیدار و گفتگو کرد.

بنابراین گزارش، در این دیدار طرف فلسطینی پیام از ابومازن را تحویل رییس جمهور الجزایر داده است.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری الجزایر آمده است: در این دیدار عبدالمجید تبون نیز پیام محبت آمیز را در قدردانی از ملت فلسطین ، تحویل جبریل الرجوب داده است.

بنابراین گزارش، در این پیام رییس جمهوری الجزایر تاکید کرده که این کشور با تمام توانایی ها و امکاناتش در خدمت ملت و مساله فلسطین خواهد بود.

براین اساس، عبدالمجید تبون در این دیدار از فلسطینیان خواسته اختلافات را کنار گذاشته و برای ایجاد وحدت میان خود تلاش کنند.

جبریل الرجوب همچنین اعلام کرد که رییس جمهور الجزایر ، پیام دیگری خطاب به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین داشته که آن را هم تحویل وی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام حمایت رییس جمهور الجزایر از ملت فلسطین

پیام حمایت رییس جمهور الجزایر از ملت فلسطین