مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:002023-01-16اقتصادي

نتایج ملموس بهره گیری قطر از میدان مشترک گازی


در حالیکه ما درگیر تامین گاز مردم هستیم قطر با جذب سرمایه خارجی و بهره گیری از میدان مشترک گازی به ثروتی دست یافته که بالاترین درآمد سرانه منطقه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خوانساری امروز در مراسم اعطای هفتمین نشان کارآفرینی امین الضرب، اظهار کرد: برای هفتمین سال متوالی با وجود مصائب فراوان، این چراغ کوچک برای تقدیر از جامعه سختکوش کارآفرینی با امید به آینده سرشار از موفقیت روشن مانده است.

امیدواریم روزی بتوانیم در کنار هم و در اقتصادی سرزنده، پویا و کارآمد به تقدیر از کارآفرینانی بپردازیم که کالاهایشان بازارهای جهانی را به تسخیر درآورده اند.

رییس اتاق بازرگانی تهران افزود: بخش خصوصی در این روزها تحت انواع فشارهای اقتصادی قرار دارد.

تحریم های بین المللی کسب و کار فعالان اقتصادی را نشانه رفته و مصائب آن پیش از آنکه دامان سیاستمداران را بگیرد فعالیت بخش خصوصی را با چالش همراه ساخته است .

وی ادامه داد: امروز برای هیچ کس قابل کتمان نیست که شعارهایی مانند بی اثر قلمداد کردن تحریم ها چه لطمه های سختی به اقتصاد کشور وارد کرده است؛ نمونه آشکار آنکه درآمد ارزی رو به کاهش، جذب سرمایه گداری خارجی فرساینده و ناکافی شده، ورود محدود تکنولوژی مدرن به کشور و در نتیجه اقتصاد ایران کوچک شده و رتبه ایران در میان اقتصادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج ملموس بهره گیری قطر از میدان مشترک گازی

نتایج ملموس بهره گیری قطر از میدان مشترک گازی