مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:552023-01-16اقتصادي

ظرفیت های گردشگری 38 روستای میامی احصا شد


فرماندار میامی با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری 38 روستای شهرستان احصا شده است، گفت: بهره گیری از این روستاها برای ارتقای ماندگاری مسافران و زائران رضوی در برنامه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح دوشنبه در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه 150 کیلومتر محورهای مواصلاتی در شهرستان میامی وجود دارد، تاکید کرد: به واسطه تردد سالانه میلیون ها زائر رضوی از میامی، افزایش ماندگاری مسافران و زائران در این شهرستان پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه درگیر کردن روستاها و استفاده از پتانسیل روستایی می تواند یکی از مهمترین موضوعات در توسعه گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران باشد، بیان کرد: ارائه محصولات روستایی شهرستان برای و ایجاد زیرساخت هایی برای افزایش ماندگاری مسافران در دستور کار قرار دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه 38 روستای شهرستان دارای پتانسیل فراوان گردشگری و صنایع دستی و … در زمینه ماندگاری مسافران است که اطلاعات آن احصا شده، بیان کرد: می بایست هر روستا به یک برند تبدیل شود تا بتوانیم افزایش ماندگاری مسافران را داشته باشیم.

آشوری با بیان اینکه توقف مسافران و ماندگاری در میامی یکی از مهمترین موضوعات در کاهش تصادفات جاده ای است، گفت: تعامل و همکاری دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری 38 روستای میامی احصا شد

ظرفیت های گردشگری 38 روستای میامی احصا شد