مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:502023-01-16فرهنگي

«شب های روشن و پنج داستان دیگر» اثری از داستایوفسکی به چاپ هشتم رسید


چاپ هشتم کتاب «شب های روشن و پنج داستان دیگر» که دربرگیرنده 6 داستان نیمه کوتاه انتخاب شده مربوط به 6 دوره خاص از زندگی فئودور داستایوفسکی نویسنده برجسته روسی است توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ هشتم کتاب شب های روشن و پنج داستان دیگر با شمارگان هزار نسخه و در 526 صفحه توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

کتاب حاضر دربرگیرنده 6 داستان نیمه کوتاه انتخاب شده مربوط به 6 دوره خاص از زندگی فئودور داستایوفسکی نویسنده برجسته روسی است که سیر تکامل اندیشه را در این نویسنده بزرگ و نابغه نشان می دهد.

قهرمانان شب های روشن و پنج داستان دیگر انسان هایی بسیار معمولی و از همان دسته کسانی هستند که ما هر روزه پیرامون خود می بینیم.

در تمام داستان ها عشق به انسان ها و یا دوست داشتن آن ها مشاهده می شود، احساسی که سرچشمه تمام ویژگی های والای انسانی است و می تواند به انسان در دستیابی به مفهوم واقعی خوشبختی کمک کند.

این اثر با زبانی فصیح و مردم پسند تحریر شده که لایه لایه های زندگی مردم عادی و روحیه پرتلاطم آنان را به تصویر می کشد، و چنان زندگانی قهرمانان توصیف شده که خواننده به عمق روحیاتشان پی می برد و در فراز و نشیب داستان با آنان همراه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب های روشن و پنج داستان دیگر» اثری از داستایوفسکی به چاپ هشتم رسید

«شب های روشن و پنج داستان دیگر» اثری از داستایوفسکی به چاپ هشتم رسید