مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:402023-01-16سياسي

فساد در توزیع نهاده های دامی گلستان/برای 4 مدیر کیفرخواست صادر شد


رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست چهار متهم پرونده فساد در حوزه توزیع نهاده های دامی استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر آسیابی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: کیفرخواست چهار متهم پرونده فساد در حوزه توزیع نهاده های دامی استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی صادر شد.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: بررسی ابعاد گسترده این فساد با یک سال تلاش شبانه روزی بازپرس پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکز استان انجام و به صدور کیفرخواست برای دو مدیر بخش خصوصی به اتهام مباشرت در اخلال در نظام اقتصادی و برای دو مدیر بخش دولتی به اتهام معاونت در اخلال در نظام اقتصادی، انجامید.

وی توضیح داد: متهمان، خوراک دامی که با ارز دولتی برای مصرف دام وارد استان می شد، به جای توزیع بین دامداران، از طریق سندسازی و صدور فاکتورهای صوری، در بازار با قیمت آزاد می فروختند.

آسیابی ادامه داد: متهمان همچنین بر خلاف دستورالعمل های استاندارد، با مواد بی کیفیت کنسانتره تولید و روانه باز می کردند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: بررسی ها نشان می دهد مدیران دولتی هم با رعایت نکردن دستورالعمل ها بیش از 80 درصد سهمیه نهاده های دامی استان را به تعداد محدودی از شرکت ها از جمله این شرکت متخلف، تحویل داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد در توزیع نهاده های دامی گلستان/برای 4 مدیر کیفرخواست صادر شد

فساد در توزیع نهاده های دامی گلستان/برای 4 مدیر کیفرخواست صادر شد