مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:252023-01-16اقتصادي

احیای واحدهای تولیدی و اشتغالزایی از اهداف مهم دولت سیزدهم است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای تولیدی و اشتغالی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم در حوزه تولید و صنعت است که ما نیز در استان آن را پیگیری و اجرایی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری غفارس از ارومیه، جواد کرمی  در حاشیه بازدید از واحد راکد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت خوب کلینیک عارضه یابی صنایع در این استان اظهار کرد: پیشنهادهای این کلینیک در راستای احیای واحدهای تولیدی لحاظ می شود.

وی اضافه کرد: در قالب طرح یکشنبه های تولید هم طی هفته های اخیر علاوه بر بازدید از یک واحد فعال که در راستای توسعه یا حل مشکلات مسیر تولید تلاش می کند، از یک واحد راکد بازدید کرده و علاوه بر بررسی مشکلات، راهکارهای احیا را البته با توجه ویژه به پیشنهادهای کلینیک عارضه یابی در دستور کار داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: واحدی که امروز مورد بازدید قرار گرفت، بیش از 15 سال بود که راکد مانده بود و در جلسه ای که در داخل این واحد برگزار شد، قرار شد طی 6 ماه آینده با بازپرداخت بخشی از بدهی های بانکی به روند تولید بازگشته و به تدریج بدهی های بانکی خود را نیز تسویه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی و اشتغالزایی از اهداف مهم دولت سیزدهم است

احیای واحدهای تولیدی و اشتغالزایی از اهداف مهم دولت سیزدهم است