مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:252023-01-16حوادث

مه گرفتگی در محورهای سمیرم 10 مصدوم را راهی بیمارستان کرد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی 4 واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان رانندگی در مه گرفتگی شهرستان سمیرم خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی 4 واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان رانندگی در مه گرفتگی شهرستان سمیرم خبر داد.

فرهاد حیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز (دوشنبه، 26 دی ماه) به دلیل وقوع پدیده مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم دو سانحه رانندگی به 115 اصفهان اعلام شد.

حیدری گفت: در مورد اول برخورد سواری و کامیون در محور حنا به مورک ایجاد سانحه کرد و در حادثه ای دیگر انحراف خودرو سواری سبک در مسیر سمیرم نرسیده به پل کرکه، تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث 4 واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی هلال احمر اعزام شد، افزود: 5 زن 37 تا 85 سال، دو مرد 63 و 65 سال، دو پسربچه 8 و 13 سال و یک دختربچه 14 سال، مصدومان این حوادث بودند.

حیدری ادامه داد: پس از انجام عملیات رهاسازی و انجام اقدامات فوری توسط کارشناسان اورژانس، 10 مصدوم این حوادث به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه گرفتگی در محورهای سمیرم 10 مصدوم را راهی بیمارستان کرد

مه گرفتگی در محورهای سمیرم 10 مصدوم را راهی بیمارستان کرد